BASIN BÜLTENLERİ
-
DİMES’in DNA’sında Fırsat Eşitliği Var
Türkiye’nin önde gelen içecek şirketlerinden DİMES, KAGİDER Fırsat Eşitliği Modeli (FEM) sertifikası aldı. FEM sertifikası kurumların yapıları, eylemleri ve istihdam olguları ile toplumsal cinsiyet eşitliğine ve istihdamda kadın güçlenmesine gösterdiği duyarlılığın ulusal ve uluslararası kamuoyu nezdinde tescili anlamı taşıyor.
-
DİMES Gençlere Hayatlarında Manifestledikleri Influencer Deneyimini Yaşatmaya Devam Ediyor
Z Kuşağını destekleyen ve her zaman yanlarında olan DİMES, Moneyfest kampanyalarıyla özgün içerik üreticisi gençlerin hayallerine ortak olup, onlara sosyal medya influencer’ları gibi doğrudan gelir elde etme fırsatı gelir elde imkanı sunmaya devam ediyor.
-
Vizyoner Baykuş Bronz Ödülünün Sahibi DİMES
Türkiye’nin önde gelen içecek markası DİMES, Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından düzenlenen “Baykuş Ödülleri” etkinliğinde Vizyoner Baykuş Bronz Ödülüne adını yazdırdı. Ürünleriyle hayatlarına eşlik ettiği tüketicilerini sürekli daha yakından tanımaya büyük önem veren DİMES, düzenli bir şekilde araştırmalar gerçekleştiriyor. Araştırma sonuçlarından elde edilen tüketici iç görüsünden yola çıkılarak farklı bir bakış açısı ile kurgulanan iletişimlerin başarısı, markayı rakiplerinden ayrıştırıyor.
-
DİMES İnsan Kaynakları Ekibine Uluslararası Platformlarda Ödül Yağmuru
DİMES İnsan Kaynakları ekibi, küresel ödül programlarında önemli başarılara imza atmaya devam ediyor. Dünyanın en iyi işverenlerini ve insan kaynakları profesyonellerini ödüllendiren uluslararası Büyük İşverenler için Stevie Awards 2024 ödül platformunda 2 Gümüş, 3 Bronz olmak üzere toplam 5 kategoride 5 Stevie® ödülüne adını yazdırdı. DİMES İnsan Kaynakları ekibi ayrıca, küresel markaların insan kaynakları alanındaki en başarılı çalışmalarını değerlendiren Brandon Hall Group Mükemmellik Ödüllerinde de 6 farklı kategoride, 6 ödül kazandı.
-
Kaliteli Kahve, Nerede Ne zaman İsterseniz Saniyeler İçerisinde Sizinle
Soğuk kahve pazarının yenilikçi ve başarılı markası OBSESSO, tüketicilerine trendleri şekillendiren yeni lezzetler sunmaya devam ediyor. Kahveseverlerin kaliteli Cold Brew (soğuk demleme) kahveye, istedikleri zaman, istedikleri yerde, istedikleri şekilde tüketebilmelerini sağlayan OBSESSO Shot Konsantre Cold Brew için Concept İstanbul imzasıyla hazırlanan yeni reklam filmi, TV ve dijital platformlarda yayına girdi.
-
DİMES Avrupa’nın ve Dünyanın En Etkili Markaları Arasında Gösterildi
DİMES, WARC iş birliğinde hazırlanan ve dünya genelinde marka ve ajansları ve markaları iş etkisi açısından sıralayan ilk ve tek küresel modern pazarlama endeksi olma özelliği taşıyan MMA SMARTIES Business Impact Index 2023 sıralamasında hem Türkiye’de hem Avrupa genelinde en etkili alkolsüz içecek markaları arasında 2. sırada gösterildi. DİMES, listede Dünya genelinde de ilk 10 alkolsüz içecek markası arasında yer aldı.
-
DİMES COOL: HER ZAMAN GÖRÜNDÜĞÜNDEN DAHA FAZLASI
İnovatif içecek şirketi DİMES, yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix için Mert Ramazan Demir iş birliğini sürdürüyor. DİMES yeni kampanyasında, günümüzün trendi yapay zekayı özgün bakışı ve iletişim diliyle reklam dünyasına katıyor. Kampanya filmi, yapay zeka deneyimleri ve gerçek deneyimleri bir bütün olarak sunuyor; bir yandan yapay zekanın imkanlarına ve dünyasına odaklanırken bir yandan da insana ait duyguların öneminin altını çiziyor. Filmde gerçekliğin, yaşamanın ve hissedebilmenin ‘’Göründüğünden daha fazlası’’ olduğu mesajı veriliyor. DİMES, yapay zekaya alışılmışın dışında, ezber bozan bakışı ile kampanya stratejisini iki aşamalı olarak gerçekleştirdi. Ana film öncesinde bu kampanya için eğitilen Yapay Zeka modeli ile hazırlanan bir teaser yayınlayarak tüketicilerinin gerçek ile yapay zeka arasında bir tercihte bulunmalarını ve gerçeği talep etmelerini sağlayacak ortamı hazırladı. Hemen bir gün sonra gerçeğin ‘’Göründüğünden daha fazlası’’ olduğunun altını çizen ana filmini yayınladı. Gerçekliği isteyen tüketicilerin DİMES ile etkileşimleri, sosyal medyada viral oldu. DİMES COOL, Göründüğünden Daha Fazlası kampanyasının yeni filmi, dijital platformlarda ve TV’de yayına girdi.
-
DİMES Göründüğünden Daha Fazlası Kampanyası Ödüle Doymuyor
Türkiye’nin önde gelen içecek markası DİMES, “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyasıyla reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında üretilen tüm işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards’ta biri Grand Prix, 2’si altın olmak üzere toplam 5 ödülün sahibi oldu.
-
OBSESSO’dan Yine Yeni Bir İlk: Shot Konsantre Cold Brew
Soğuk kahvede yenilikçi trendlerin markası OBSESSO, kahveseverlerin gözdesi Cold Brew kahveyi, konsantre formda sunuyor. Arabica çekirdeklerden 16 saat soğuk demleme ile hazırlanan Cold Brew, OBSESSO uzmanlığıyla konsantre hale geldi. 310 ml karton ambalajda sunulan OBSESSO Shot Konsantre Cold Brew ile 5 bardak soğuk kahvenizi kendi tercihinize, kendi tarifinize göre suyla ya da sütle hazırlayın. Keyfinizin baristası kendiniz olun, soğuk demleme kahvenizle anı yavaşlatıp keyfini çıkarın.
-
DİMES Bir Kez Daha Dünyanın En Başarılı Markaları Arasında Ödül Aldı
DİMES, dünya genelinde içerikleriyle mecra kullanımı ve pazarlama yaklaşımlarını modernleştiren marka ve kampanyaları ödüllendiren Digiday Content Marketing Awards küresel ödül programında iki kategoride finalistler arasına giren tek Türk markası oldu ve En İyi Kullanıcı Üretimi İçerik Kullanımı kategorisinde ödüle uzandı.
-
DİMES İK Genel Müdür Yardımcısı Yelda Tavlan, Türkiye’nin En Yenilikçi 50 İK Lideri Arasında
DİMES İK Genel Müdür Yardımcısı Yelda Tavlan, iş ve ekonomi dünyasının önde gelen yayınlarından Fast Company’nin “Türkiye’nin En Yenilikçi 50 İK Lideri” listesinde yer aldı.
-
DİMES Gençlere Fenomen Olma Yolu Açıyor
Geçtiğimiz yıl düzenlendiği Moneyfest kampanyasıyla özgün içerik üreticisi genç tüketicilerine sosyal medya fenomenleri gibi doğrudan gelir elde etme fırsatı sunan DİMES, aynı kampanyaya 2024 yılında daha geniş bir kapsamla devam ediyor. DİMES Moneyfest 2024 kampanyası 1.000 özgün içerik üreticisine ödül kazandıracak. DİMES genç içerik üreticilerine, bir marka ile ilk #işbirliği gerçekleştirme ve markanın dijital elçisi olma fırsatı sunuyor.
-
DİMES CEO’su Ozan Diren TÜSİAD Başkan Yardımcısı Oldu
2022-2023 dönemi TÜSİAD bünyesinde Yönetim Kurulu üyesi ve Tarım, Gıda ve Hizmetler Yuvarlak Masası başkanı olarak görev yapan DİMES CEO’su Ozan Diren, TÜSİAD 2024 – 2025 dönemi Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığına getirildi.
-
DİMES Smarties Başarı Geleneğini Sürdürüyor
DİMES’in talep patlaması yaşadığı yeni nesil ürünü DİMES COOL için Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, 5 ödüle imza attığı Smarties Ödüllerinde büyük başarı elde etti.
-
TEGEP’ten DİMES İnsan Kaynakları Uygulamalarına 2 Kategoride 2 Ödül
DİMES İnsan Kaynakları Departmanı, kurumsal eğitim ve gelişim alanında yapılan yatırımları ve çalışmaları değerlendiren TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri’nde 2 farklı uygulamasıyla, 2 farklı kategoride, 2 ödül birden kazandı.
-
Dijital Pazarlamada Şampiyon Değişmedi: The Hammers Awards’ın Yıldızı Bu Yıl da DİMES Pazarlama Takımı
Pazarlamasyon tarafından Marketing Meetup etkinliği içerisinde düzenlenen The Hammers Awards ödüllerinde DİMES, pazarlama profesyonellerinin değerlendirmesiyle ‘En İyi Dijital Pazarlama Takımı’ ve ‘Dijital Platformlarda En İyi Pazarlama Takımı’ kategorilerinde üst üste iki yıl Altın Ödüle adını yazdırdı. ‘Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ Altın Ödüle uzanan DİMES, 3 kategoride Altın, 2 kategoride Gümüş ödülün kazananı oldu.
-
Bir Marka İlk Kez Bir Influencer’ın Instagram Yayın Kanalına Konuk Oldu; DİMES SOSYAL MEDYADA BİR İLKE DAHA İMZA ATTI
Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen dijital iletişimin aktif markası DİMES, bir influencer’ın Instagram yayın kanalına konuk olan ilk marka oldu. DİMES, gençlerle iletişimi farklı bir boyuta taşıyan “DİMES Kapışması” ve “Tadına Düştük” kampanyalarının yüzleri arasında da yer alan, Türkiye’de en fazla üye sayısına sahip Instagram yayın kanalı “Bizim Toplanma Merkezi”nin sahibi Cemre Solmaz’a konuk oldu ve takipçilerden gelen soruları ona yöneltti. Bir marka ilk kez bir influencer’ın Instagram yayın kanalında konuk olarak yer aldı.
-
DİMES İnsan Kaynakları Projelerine Uluslararası Ödül Yağmuru
DİMES İnsan Kaynakları Departmanı, dünyanın en iyi işverenlerini ve insan kaynakları profesyonellerini ödüllendiren uluslararası Büyük İşverenler için Stevie Awards ödül platformunda 3 Altın, 2 Gümüş, 4 Bronz olmak üzere toplam 9 kategoride ödüle adını yazdırdı. DİMES, Gıda ve İçecek Sektöründe Yılın İşvereni kategorisinde Altın Stevie Ödülünün de sahibi oldu.
-
Gümüş Vizyoner Baykuş Ödülünün Sahibi OBSESSO
Soğuk kahve pazarının başarılı markası OBSESSO, Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından düzenlenen “Baykuş Ödülleri” etkinliğinde Gümüş Vizyoner Baykuş ödülüne adını yazdırdı.
-
Beşiktaş'ta Harun Tekin'den mini konser
Sevilen sanatçı Harun Tekin, yerli soğuk kahve markası OBSESSO iş birliğinde Akaretler’de mini konser verdi.
-
DİMES İnsan Kaynakları Uygulamalarına 5 Kategoride 5 Brandon Hall Mükemmellik Ödülü
DİMES İnsan Kaynakları Departmanı, küresel markaların insan kaynakları alanındaki en başarılı çalışmalarını değerlendiren Brandon Hall Group Mükemmellik Ödüllerinde 5 farklı uygulamasıyla, 5 farklı kategoride, 5 ödül birden kazandı.
-
DİMES COOL Göründüğünden Daha Fazlası Filmi YouTube’da En Çok İzlenen Reklamlar Arasında
Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES’in yeni nesil ürünü DİMES COOL için hazırladığı ’Göründüğünden Daha Fazlası’’ reklam filmi, 2023'ün ikinci çeyreğinde YouTube reklamları arasında reklamcılık ve yaratıcılığın en iyi örneklerini içeren YouTube Ads Leaderboard listesinde yer aldı.
-
DİMES’TEN ÇEVREYİ KORUYAN YATIRIM
Türkiye’nin önde gelen içecek markası DİMES, gerçekleştirdiği çevre odaklı enerji verimliliği yatırımıyla İzmir üretim tesisinde yüksek tasarruf değerleri elde etti. Türkiye’nin ilk ve tek global enerji hizmet şirketi ESCON Enerji iş birliğinde gerçekleştirilen çalışmada soğutma gruplarına bağlı elektrik tüketiminde yüzde 73,4 oranında düşüş elde edildi ve yıllık 97,6 TEP enerji tasarrufu elde edilirken, karbon emisyonlarında 571 ton karbon azalım sağlandı.
-
DİMES, İçeceklerin En Lezzetli ve Eğlenceli Adresini Sunar: DRİNKE
Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, içeceklerin en lezzetli ve eğlenceli adresi Drinke’yi tüketicilerinin hizmetine sundu. Tüketiciler online içecek alışveriş sitesi Drinke üzerinden favori içecekleri için sipariş verebiliyorlar. Drinke, DİMES’in küreselleşme yolculuğunda da önemli bir adım oluşturuyor.
-
DİMES Smoothie ve DİMES Milkshake, Avrupa’nın En Başarılı Markaları Arasında Gösterildi
DİMES Smoothie ve DİMES Milkshake, farklı sektörlerden markaların ve ajansların dünya genelindeki Effie organizasyonlarında elde ettiği başarılara göre oluşturulan 2022 Effie Global Endeksinde Avrupa’nın en başarılı markaları arasında yer alırken; DİMES de Avrupa’nın en yüksek pazarlama gücüne sahip şirketleri arasında gösterildi.
-
SOSYAL MEDYADA FENOMENLEŞEN DİMES ve OBSESSO, YENİ DİJİTAL PLATFORM THREADS’DE İLK GÜNDEN PAYLAŞIMA BAŞLADI
Dijital iletişimde Türkiye’nin en aktif markaları arasında yer alan DİMES ve OBSESSO, sosyal medyanın yeni anlık paylaşım platformu Threads’de yerlerini, ilk günden aldılar.
-
Bronz Effie DİMES’in
DİMES’in Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı “Tadına Düştük” kampanyası, en etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda İçecek Kategorisinde Bronz Effie ödülüne uzandı.
-
DİMES Tadına Düştük Kampanyasıyla Yine Ödüllere Düştü
Yeni nesil iletişime önem veren DİMES’in gençlik manifestosu “Tadına Düştük” kampanyası, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında üretilen tüm işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards’ta biri altın olmak üzere 3 ödülün sahibi oldu.
-
OBSESSO – Yapay Zeka İş birliği Derinleşiyor
OBSESSO, son ambalajlarını yapay zeka destekli olarak tasarlayarak ve raftaki duruşu ve görünürlüğünü de yapay zeka ile ölçümleyerek soğuk kahve deneyimini bir üst seviyeye taşıdı.
-
DİMES’TEN GÖRÜNDÜĞÜNDEN FAZLASINI SUNAN YENİ NESİL ÜRÜN
Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, genç tüketicileri dinlemeye ve inovasyon gücüyle gençlerin hayatına uyan yeni nesil ürünler geliştirmeye devam ediyor.
-
SİNEMASAL AKADEMİ DİMES ANTAKYA KAMPÜSÜ GENÇLERİN VE ÇOCUKLARIN HAYALLERİNİ GÜÇLENDİRİYOR
Gençlerin ve çocukların daha iyi bir gelecek hayallerini, birliktelikle güçlendirmeyi hedefleyen Sinemasal Akademi projesine destek veren DİMES, Sinemasal Akademi DİMES Antakya Kampüsü’nü hayata geçirdi. Çocukların daha iyi bir gelecek hayallerinin, eğlenerek ve deneyimleyerek öğrenmeyi ön planda tutan interaktif bir programla güçlendirilmesi hedefiyle yürütülen projenin, ilk aşamada 28 haftalık bir sürece yayılması ön görülüyor. Bölgedeki 5-17 yaş arasındaki çocukların aktif katkılarıyla her geçen gün güzelleşecek ve yaşayacak Antakya kampüsünü sahiplenen DİMES, projeye verdiği desteğin yanı sıra, kampüste gerçekleşecek fidan dikimi, birlikte kurabiye yapımı, DİMES ünlüleri ile derslere katılım gibi etkinliklerle çocuklarla sürekli birlikte olmaya devam edecek. Sinemasal Akademi DİMES Antakya kampüsünde, 23 Nisan ve Ramazan Bayramı çerçevesinde etkinlikler düzenlendi.
-
DİMES DÜNYANIN EN BAŞARILI MARKALARI ARASINDA GÖSTERİLDİ
Türkiye’nin önde gelen içecek markalarından DİMES, gençlik manifestosu “Tadına Düştük” kampanyasıyla, WARC 100 listelerinde dünyanın en başarılı markaları arasında gösterildi. WARC Rankings 100 listeleri, veri bazlı değerlendirme ile dünya genelinde ajansların, markaların ve kampanyaların başarılarını ölçümlüyor ver ödüllendiriyor.
-
ÖDÜL PLATFORMLARINDA DİMES RÜZGARI
DİMES’in gençlik manifestosu “Tadına Düştük” kampanyası, dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan 13.MIXX Awards Türkiye Ödüllerinde, “Sosyal Medya” ve “Influencer Pazarlaması” kategorilerinde bronz ödül kazandı.
-
DİMES GENÇLİK MANİFESTOSU TADINA DÜŞTÜK YOUTUBE’DA EN ÇOK İZLENEN REKLAMLAR ARASINDA
DİMES’in gençlik manifestosu “Tadına Düştük” kampanya filmi, 2022 yılında YouTube’da Türkiye’nin en iyi performans gösteren kampanyalarından biri oldu.
-
DİMES 2023 ÖDÜL SEZONUNU MARTECH AWARDS İLE AÇTI
DİMES’in gençlik manifestosu “Tadına Düştük” kampanyası, Pazarlama teknolojilerinin en başarılı kullanımları ödüllendiren MarTech Awards 2023’te, “En İyi Influencer Kullanımı” kategorisinde ödüle uzandı.
-
OBSESSO Yapay Zeka ChatGPT’yi İletişimde Kullanan İlk Marka Oldu
Soğuk kahve pazarının yenilikçi ve başarılı markası OBSESSO, geliştirdiği sosyal medya inisiyatifiyle dijital dünyada yeni bir dönem başlatan yapay zeka sohbet robotu ChatGPT’yi iletişimde kullanan ilk marka oldu. ChatGPT, OBSESSO sosyal medya hesapları için içerik üretiyor.
-
OBSESSO Yeni Sosyal Medya Platformu BeReal’de Hesap Açıp Kampanya Düzenleyen İlk Marka Oldu
OBSESSO, anlık filtresiz fotoğraf paylaşımlarıyla yaşanan gerçek anları öne çıkaran sosyal medya uygulaması BeReal üzerinde hesap açan ve platformun ruhuna uygun kampanya düzenleyen ilk marka oldu. OBSESSO, BeReal uygulamasında kısa sürede yüzlerce arkadaş edindi.
-
DİMES Tadına Düştük Kampanyasıyla Smarties 2022’de Ödüllere Düştü
Yeni nesil iletişime önem veren DİMES’in gençlik manifestosu “Tadına Düştük” kampanyası, inovasyon, yaratıcılık ve başarıyı ödüllendiren Smarties 2022 ödüllerine damgasını vurdu. DİMES’in Reklamania Creative iş birliğinde gerçekleştirdiği kampanya, Smarties Ödülleri’nde Türkiye ve EMEA bölgelerinde 8 kategoride 9 Altın, 2 Gümüş ve 2 Bronz olmak üzere toplam 13 ödülün sahibi oldu.
-
Pazarlamada Şampiyon Değişmedi: The Hammers Awards’ın Yıldızı Bu Yıl da DİMES Pazarlama Ekibi
Pazarlamasyon tarafından Marketing Meetup etkinliği içerisinde düzenlenen The Hammers Awards ödüllerinde, pazarlama profesyonellerinin değerlendirmesiyle üst üste iki yıl “Yılın Pazarlama Ekibi” olarak seçilen DİMES pazarlama ekibi, 3 kategoride Altın, 3 kategoride Gümüş ödülün kazananı oldu.
-
DİMES TADINA DÜŞTÜK KAMPANYASIYLA GENÇLERİN SESİ OLDU
Son yıllarda özellikle genç kuşak tüketicilere yönelik kampanyalarıyla büyük başarı elde eden DİMES’in yeni kampanyası, Z kuşağının oyunculuk, spor, sosyal medya, müzik gibi farklı alanlarda başarı sağlayan isimlerini bir araya getiriyor. Kampanya ile gençlere kendilerini ifade edebilecekleri yepyeni bir platform oluşturma yolunda ilk adımı atan DİMES, ilk filmi ile bir Z kuşağı manifestosuna imzasını attı
-
DİMES İnsan Kaynakları Uygulamalarına 3 Kategoride Brandon Hall Mükemmellik Ödülü
DİMES İnsan Kaynakları Departmanı, 3 farklı uygulamasıyla küresel markaların insan kaynakları alanındaki en başarılı çalışmalarını değerlendiren Brandon Hall Group Mükemmellik Ödüllerinde, 3 uygulamasıyla 3 farklı kategoride 3 ödül birden kazandı.
-
DİMES İnsan Kaynakları Entegre Ödül Sistemi Projesi’ne Uluslararası Ödül
DİMES İnsan Kaynakları Departmanı’nın ÖĞRENDİMES Entegre Ödül Sistemi projesi, dünyanın en iyi işverenlerini ve insan kaynakları profesyonellerini ödüllendiren uluslararası Büyük İşverenler için Stevie Awards ödül platformunda En İyi Ödüllendirme ve Takdir Stratejisi kategorisinde Bronz Ödül kazandı.
-
Anın Keyfi Yavaşladığında Çıkar! İşte Bu Yüzden: OBSESSO
Soğuk kahve pazarının başarılı markası OBSESSO’nun Wunderman Thompson imzası taşıyan yeni reklam filmi, TV ve dijital platformlarda yayına girdi. Hayranlarından büyük beğeni alan başarılı genç oyuncu Burak Yörük’ün rol aldığı reklam filmi, hayatı koşturmadan yaşayıp güzel anların keyfini çıkarmak üzerine kurulu.
-
DİMES MILKSHAKE ve SMOOTHIE’nin YENİ LEZZETLERİNİ Z KUŞAĞINA SORDU
DİMES, genç hedef kitleye yönelik kampanyalarıyla fenomenleşen Milkshake ve Smoothie ürünlerinin yeni lezzetlerini Z kuşağına sordu. Gençlerin #YazınLezzeti TikTok Hashtag Challenge'ı, açık hava etkinlikleri ve sosyal medya yorumlarıyla seçtiği DİMES Smoothie Karpuz ve DİMES Milkshake Karamel için TikTok’ta yayınlanan içerikleri, gençlerin büyük beğenisi ve isteği üzerine TV’ye de taşındı.
-
DİMES’TEN KEYFİ KATLAYAN LEZZETLERE YEPYENİ REKLAMLAR
DİMES’in gençleri dinleyerek hazırladığı keyfi katlayan ürünleri için gençlere onların dünyasından seslendiği yeni reklam filmleri TV ve dijital mecralarda yayına girdi.
-
DİMES Çalışanları Metaverse Partisinde Bir Araya Geldi
Dijital sosyalleşmenin aktif markası DİMES, bu başarısını Metaverse’de düzenlediği partiyle kutladı. DİMES, meta dünyasında çalışanlarına meta partisi düzenleyen sektöründeki ilk şirket oldu.
-
DİMES Effie Ödüllerinde Adını 2 Altın Ödüle Yazdırdı
DİMES’in Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı, ilklere ve rekorlara imza atan “DİMES Kapışması” kampanyası, en etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda başvurduğu 2 kategoriden de Altın Effie’ye uzandı.
-
DİMES’in İlklere ve Rekorlara İmza Atan Kampanyası Mixx Awards’da 3 Ödül Kazandı
DİMES’in Reklamania iş birliğinde ilklere ve rekorlara imza atan “DİMES Kapışması” kampanyası, Dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan MIXX Awards yarışmasında toplam 3 ödüle imza attı. DİMES Kapışması, “Harekete Geçirme & Topluluk Oluşturma” ve “Influencer Pazarlaması” kategorilerinde Gümüş, “Markalı İçerik” kategorisinde de Bronz ödül aldı.
-
DİMES’in İlklere ve Rekorlara İmza Atan Kampanyası Kristal Elma 2021’de 3 Ödül Kazandı
DİMES’in ilklere ve rekorlara imza atan “DİMES Kapışması” kampanyası, Türkiye reklam ve pazarlama sektörünün en köklü yaratıcılık yarışması Kristal Elma’dan toplam 3 Elma ile döndü. DİMES Kapışması, Topluluk Yönetimi kategorisinde Gümüş Elma, Ürün/Hizmet Lansman ve Influencer İletişimi kategorilerinde de Bronz Elma kazandı.
-
Smarties 2021’de DİMES’e Ödül Yağdı
DİMES’in Reklamania iş birliğinde gerçekleştirdiği, ilklere ve rekorlara imza atan “DİMES Kapışması” kampanyası, inovasyon, yaratıcılık ve başarıyı ödüllendiren Smarties Ödülleri’nde Türkiye ve EMEA bölgelerinde 5 Altın, 5 Gümüş ve 3 Bronz olmak üzere toplam 13 ödülün sahibi oldu.
-
DİMES Pazarlama Direktörü Duygu Süleymanoğlu, Pazarlamanın Yeni Nesil Liderleri Arasında Gösterildi
DİMES Pazarlama Direktörü Duygu Süleymanoğlu, Türkiye’de yeni nesil pazarlama liderlerini ortaya çıkarmayı, onların başarılarını paylaşmayı ve bir platformda buluşturmayı amaçlayan Fast Company CMO 50 Dijital Lider etkinliğinde, pazarlama alanındaki liderlik başarısını teknoloji alanında gerçekleştirdikleri stratejileriyle pekiştiren 50 isim arasında gösterildi.
-
The Hammers Awards Ödüllerinin Yıldızı DİMES Pazarlama Ekibi
DİMES pazarlama ekibi, Pazarlamasyon tarafından Marketing Meetup etkinliği içerisinde düzenlenen The Hammers Awards ödüllerinde, pazarlama profesyonellerinin değerlendirmesiyle “Yılın Pazarlama Ekibi” de dahil olmak üzere 5 kategoride büyük ödülün kazananı oldu.
-
Hayata Başka Bakan Nöro Araştırmalar 3 Kategoride 4 Baykuş Ödülü Getirdi
DİMES, Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından düzenlenen “Baykuş Ödülleri” etkinliğinde Milkshake ve Smoothie markaları için ThinkNeuro iş birliğinde gerçekleştirdiği araştırma projeleriyle ödüle adını yazdırdı. DİMES; Smoothie “Söylenmeyen Sağlıkla Hissedilen Keyif” projesi için Vizyoner Baykuş kategorisinde Gümüş, Usta Baykuş kategorisinde Bronz; Milkshake “Gençlerin Kalbini Sallamak” projesi de İçgörülü Baykuş Kategorisinde Gümüş, Usta Baykuş kategorisinde Bronz olmak üzere toplamda 4 ödül sahibi oldu.
-
DİMES’e Küresel Mükemmellik Ödülü
DİMES, bünyesinde şirkete özgü olarak kurgulanan Yetenek Yönetimi süreçleriyle, İnsan Kaynakları alanında dünyanın en prestijli ödül programları arasında gösterilen Brandon Hall Group “İnsani Sermaye Yönetimi Mükemmellik Ödülleri’nde” ödül kazanan küresel firmalar arasına adını yazdırdı. Dünya genelinde şirketlerin değerlendirildiği ödül programında DİMES, “Yetenek Yönetimi” alanında Bronz Ödül aldı.
-
BİR ÖDÜLDÜR OBSESSO
OBSESSO, kendine özgü diliyle ekranlarda! Yeni reklam filminde, hayatı koşturmadan yaşayıp güzel anların keyfini çıkartan tüketicilere, bir kahve molasıyla kendini ödüllendirdikleri için teşekkür ediliyor.
-
DİMES'in Yeni Reklam Kampanyasında Aleyna Tilki Ve Ünlü Sosyal Medya Fenomenleri Bir Arada
DİMES, reklam filmlerinde hayata başka bakmaya devam ediyor. DİMES’in geçen yıl lansman kampanyalarıyla büyük başarı sağlayan Milkshake ve Smoothie ürünleri için hazırladığı yeni kampanyası, bir müzik starını ilk kez TikTok fenomenleriyle bir araya getirdi.
-
DİMES Milkshake Effie Ödüllerinde de Ortamı Salladı
DİMES’in Reklamania iş birliğinde hazırladığı ve büyük başarısıyla sosyal medyada ortamı sallayıp, TikTok tarafından tüm dünyada en ilham verici projeler arasında gösterilen DİMES Milkshake lansmanı, en etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda iki kategoride 2 ödüle uzandı.
-
Sosyal Medyada Ortamı Salladı, Pazarda Dengeleri Değiştirdi
DİMES’in, ortamı sallayan bir lansman kampanyasıyla tüketicisine sunduğu Milkshake, pazar payını 5 kattan fazla artırdı ve yüzde 50 payla pazarda güçlü bir liderliğe yerleşti. Bu dönemde DİMES Milkshake satışları beklentilerin 3 kat üzerinde gerçekleşti. TikTok, DİMES lansman kampanyasını, “dünya genelinde ilham veren iyi uygulama örneği” ilan etti.
-
Yoğun Hayata, Yoğun Meyve Tadı ve Enerjisi: DİMES Smoothie Kampanyası Reklam Filmiyle Başladı
DİMES’in iki farklı lezzetle tüketicilere sunduğu yeni ürünü Smoothie için hazırladığı lansman kampanyası, reklam filmiyle start aldı. Yoğun meyve tadıyla gelen enerjiye vurgu yapılan kampanya, hayatın içinden renkli, eğlenceli, dinamik anların pozitif hissiyle enerji vermeyi hedefliyor. Kampanyanın ilk adımı olan reklam filmi, dijital platformların yanı sıra televizyonda da yayınlanacak.
-
OBSESSO Ödüle Doymuyor
DİMES’in soğuk kahve markası OBSESSO için gerçekleştirdiği OBSESSO & Chill reklamı, Kristal Elma 2020’de gümüş ödüle uzandı.
-
DİMES Milkshake Lansmanı Kristal Elma 2020’de 2 Ödül Kazandı
DİMES Milkshake Lansmanı, Türkiye reklam ve pazarlama sektörünün en köklü yaratıcılık yarışması Kristal Elma’dan toplam 2 Elma ile döndü. Dijital mecralarda markalı içerik kullanım kategorisinde Kristal Elma, Ürün Lansman kategorisinde de Gümüş Elma kazandı.
-
OBSESSO Pazardaki Başarısıyla Dikkat Çekiyor
Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, yerli süt kullanılarak ürettiği OBSESSO ile ülkemizde güçlü bir büyüme gösteren soğuk kahve pazarında iddialı bir noktada bulunuyor. OBSESSO’nun başarısı, üretim hacmi, satış performansı ve marka değeri alanlarında kendini gösteriyor.
-
Smarties 2020 Ödüllerinin Yıldızı DİMES
DİMES, büyük başarısıyla sosyal medyada ortamı sallayan DİMES Milkshake lansmanı ve soğuk kahvesi OBSESSO için gerçekleştirdiği OBSESSO ile Evin Keyfini Çıkar kampanyası ile, inovasyon, yaratıcılık ve başarıyı ödüllendiren Smarties Ödülleri’nde Türkiye ve EMEA bölgelerinde toplam 11 ödülün sahibi oldu.
-
Sosyal Medyada En İyi İçecek DİMES
Türkiye’nin önde gelen içecek şirketi DİMES, SocialBrands sosyal medya marka endeksinde meyve suyu markası ile Altın, soğuk kahve markası OBSESSO ile Bronz ödülün sahibi oldu.
-
OBSESSO Marka Araştırmaları DİMES'e İki Kategoride Baykuş Ödülü Getirdi!
DİMES, soğuk kahve markası OBSESSO için ThinkNeuro iş birliğinde gerçekleştirdiği “Bazıları Soğuk Sever” araştırma projesiyle Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından düzenlenen “Baykuş Ödülleri” etkinliğinde Usta Baykuş kategorisinde Gümüş Baykuş, Vizyoner Baykuş Kategorisinde Bronz Baykuş ödülü aldı.
-
DİMES İçecekte Dünya Lideri Şirketler Arasında
Türkiye’nin önde gelen içecek şirketi DİMES, mobil pazarlamanın küresel çatı örgütü MMA’in (Mobile Marketing Association) kampanyaların işe etkisi analizi çalışmasında dünyanın en iyi 20 şirketi arasında yer aldı. DİMES, MMA Smarties İş Etkisi Endeksi’nde Türkiye’nin ilk üç şirketi arasında yer alırken, Türkiye’den sıralamaya giren tek içecek şirketi olarak dikkat çekti.
-
The Hammers Awards'tan DİMES'e Çifte Ödül
Pazarlamasyon tarafından Marketing Meetup etkinliği içerisinde düzenlenen The Hammers Awards ödüllerinde DİMES Pazarlama Direktörü Duygu Süleymanoğlu pazarlama profesyonellerinin değerlendirmesiyle "Türkiye'nin En Başarılı 20 CMO'su"ndan biri olarak seçilirken; DİMES pazarlama ekibi de Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı ödülünü aldı.
-
DİMES'ten Rekor Kıran Kampanya: 2 Milyar İzlenme
DİMES’in gençlerin favori sosyal medya uygulaması TikTok’un fenomenlerine yer verdiği DİMES Milkshake reklam filmi 20 milyon izlenmeyi geçerken; markanın başlattığı #OrtamıSalla hashtag challenge yaklaşık 2 milyar izlenme ile rekor kırdı
-
Ortamı Sallayana DİMES Milkshake için SOSYAL MEDYAYI SALLAYAN REKLAM
DİMES, gençlerin favori sosyal medya uygulaması TikTok’un fenomenlerini reklamında oynatan ve bu mecrayı tüm konseptiyle reklama uyarlayan ilk marka oldu. TikTok’un müzik, hareket ve eğlence odaklı kendine özgü dilini kullanarak genç hedef kitleye seslenen reklam filmi tam anlamıyla sosyal medyayı sallamaya geliyor.
-
DİMES’ten Ortalığı Sallayan Lezzet: Milkshake
Lider içecek firması DİMES, bugüne dek kafe ve restoranlarda satılan Milkshake’i iki farklı lezzetle tüketicilere sundu. Çilekli Beyaz Çikolatalı ve Muzlu Kurabiyeli seçenekleri ile DİMES Milkshake, hayatın eğlenceli anlarına eşlik ediyor.
-
DİMES Smarties Ödüllerinde Şeref Kürsüsünün Tüm Basamaklarına Abone
DİMES, mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties 2019’da, hem Türkiye ve EMEA bölgelerinde 2 farklı projesiyle toplam 5 ödülün sahibi oldu.
-
Yeni Lezzet DİMES Milkshake İlk Defa Tüketicileri ile Buluştu!
Lider içecek markası DİMES, çocuk tüketicilerinin hayatına eşlik etmeye devam ediyor. Çocuk Sanat Festivaline katılan DİMES, düzenlediği “Yüksek Enerji Topluluğu” etkinlikleriyle katılımcılar için enerji ve ilham kaynağı oldu.
-
DİMES 2020’ye Ödülle Başladı
DİMES, iletişim alanında Türkiye’nin en prestijli ödül programlarından PRida Ödülleri’nde, Veri Kullanımı kategorisinin kazananı oldu. DİMES ödüle, Adcolony iş birliğinde gerçekleştirdiği “90’lara Başka Bak!” projesiyle uzandı.
-
DİMES'ten Meyvenin En Pratik Hali: DİMES Smoothie
Lider içecek firması DİMES, dalından toplanmış doğal meyveleri içeren yoğun kıvamıyla kahvaltı alternatifi ya da ara öğün olarak tüketilebilecek Smoothie ürününü, iki farklı lezzetle tüketicilere sundu. Sadece meyvelerin püresinden, şeker ilave edilmeden hazırlanan meyvenin en pratik hali DİMES Smoothie, Muz – Çilek ve Ananas – Muz – Hindistan Cevizi seçenekleriyle raflarda yerini aldı.
-
Digiday Avrupa Ödülleri 2019’un Tek Türk Markası DİMES
DİMES, Avrupa’nın en prestijli uluslararası ödül programlarından Digiday Marketing and Advertising Awards Europe kapsamında ödül alan tek Türk markası oldu. DİMES, Yemek.com iş birliğinde gerçekleştirdiği “Sesli Komut” projesi ile “En İnovatif İçerik Kullanımı” kategorisinin kazananı oldu. DİMES’in “Sesli Komut” projesi, bu yıl ulusal ve uluslararası platformlarda 9 kez ödüle uzandı.
-
DİMES'in Çin'deki Büyük Başarısı!
Uluslararası pazarlarında büyümesini sürdüren DİMES, dünyanın önde gelen hava yolu şirketleriyle iş birliklerini de genişletiyor ve dünyanın en prestijli hava yollarının ikram menülerinde yer alıyor. Uzak Doğu pazarındaki payını istikrarlı bir şekilde artıran DİMES, Çin’in en güçlü büyüyen hava yolu şirketi China Eastern Airlines’ın da tercihi oldu. DİMES ve China Eastern Airlines arasındaki iş birliği, ülkemiz ve Çin Halk Cumhuriyeti arasındaki ekonomik ilişkiler açısından önemli bir adım olarak gösteriliyor.
-
DİMES Smarties Ödüllerinde Global Şeref Kürsünde
DİMES mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties X 2020’de DİMES Milkshake lansman kampanyasıyla Bronz ödül aldı.
-
Stratejik NöroBulmaca Projesiyle, DİMES’e 2 Baykuş Ödülü Birden
DİMES, Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından düzenlenen “Baykuş Ödülleri” etkinliğinde araştırma kuruluşu ThinkNeuro ile gerçekleştirdiği “Stratejik NöroBulmaca” araştırma projesiyle İçgörülü Baykuş kategorisinde Altın Baykuş ve İnovatif Baykuş kategorisinde de Bronz Baykuş ödülüne layık görüldü ve gecede ödül alan tek meyve suyu markası oldu.
-
Gerçek Sütlü Soğuk Kahve OBSESSO'nun Reklam Filmi Yayında
Gerçek sütten gelen yoğun kıvam ve lezzetiyle bambaşka bir soğuk kahve deneyimi sunan OBSESSO’nun, Medina Turgul DDB imzası taşıyan reklam filmi, OBSESSO’nun verdiği keyfi ve yavaş içme deneyimini, kendine özgü anlatım diliyle ekranlara taşıyor. Çok yakında TV’de de izleyici ile buluşacak olan film, dijital kanallarda yayına girdi.
-
DİMES Uluslararası Ödül Programlarında Başarısını Sürdürüyor
Pazarlama iletişiminin uluslararası prestijli ödül programlarında adından sıkça söz ettiren DİMES, 42 farklı ülkeden marka projelerini bir araya getiren International Muse Awards’da toplam 4 ödülün sahibi oldu.
-
Gerçek Sütlü Soğuk Kahve: OBSESSO
DİMES Ar-Ge Merkezi’nin imzasını taşıyan soğuk kahve markası OBSESSO’nun, 3 farklı çeşidi bulunuyor. Gerçek sütten gelen yoğun kıvamı ve lezzetiyle Latte, çikolata severler için Mocha ve yoğun kahve tadı ile Black çeşitleri ile OBSESSO soğuk kahveleri tüketiciyle buluşuyor.
-
DİMES Adını Gümüş Effie’ye Yazdırdı
DİMES’in, markanın ruhunu özetleyen “Hayata Başka Bak” şemsiye yaklaşımı altında, kahvaltı konseptini Sıkma Portakal ürünü ve 360 derece iletişim yaklaşımıyla sahiplendiği çalışmaları, Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda Gümüş Effie Ödülü’nün sahibi oldu.
-
Hızlı Tüketimde Mobilin Lideri DİMES!
Mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties 2018’de, Türkiye ve EMEA bölgelerinde 2 kategoride, altın, gümüş, bronz olmak üzere 3 ödülün sahibi olan DİMES, kampanyaların işe etkisi analizinde de, dünyanın en iyi 50 markası arasında yer aldı. DİMES, MMA Smarties İş Etkisi Endeksi’nde sadece gıda ve içecek değil, hızlı tüketim ürünleri genelindeki sıralamada yer alan tek Türk markası olarak dikkat çekti.
-
DİMES'le 90'lara Başka Bak!
Türkiye’nin önde gelen içecek markası DİMES, çocukluğunu ve gençliğini 90’larda yaşayanlara, o güzel günleri şarkılar, oyunlar, oyuncaklar, kıyafetler, danslar, saç modelleriyle hatırlatıyor; retro kahverengi şişeleriyle sahiplendiği 90’lar ruhunu yeniden yaşatıyor. DİMES, “90’lara Başka Bak” sloganı ve Spotify iş birliğinde başlattığı müzik projesini, 90’lar Türkçe pop denince akla ilk gelen radyo programlarıyla genişletiyor.
-
DİMES’le Kahvaltıya Başka Bak!
DİMES için hayata başka bakmak, her anın değerini bilmek ve her seçimde küçük ya da büyük olsun, en iyisini seçmek anlamını taşıyor. Sıkma kategorisi ile sahiplenilen kahvaltı iletişimini de “Hayata Başka Bak” felsefesi çatısı altında, tüketicilerin en önemli öğünü olan kahvaltıya başka bakmaya davet ediyor.
-
DİMES’le Kahvaltıya Başka Bak, Lezzeti Ellerinle, Tarifi Sesinle Yönet
Yenilikçi ruhunu, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarına da yansıtan, Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, kahvaltıya başka bakmaya; günün en önemli öğününü DİMES Sıkma Portakal suyu ile sahiplenmeye devam ediyor. Meyve suyu pazarında rekabete başka bakan DİMES, Türkiye’de var ettiği katma değerli Sıkma ürün kategorisini büyütme stratejisini, dijital iletişim projelerine de yansıtıyor.
-
Şanslı ‘Erkenci Kuş’ Hayranı DİMES’le Galapagos Adaları’nda!
Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, kahvaltıya başka bakmaya; günün en önemli öğününü DİMES Sıkma Portakal suyu ile sahiplenmeye devam ediyor. Yenilikçi ruhunu, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarına da yansıtan DİMES, sosyal medyanın gücünü, yerli dizilerin popülaritesiyle bir araya getiriyor ve başarılı sonuçlara imza atıyor.
-
DİMES İhracat Büyümesini Üçe Katlamayı Hedefliyor
Uluslararası pazarlarında büyümesini sürdüren DİMES, 2017 yılında yüzde 10 oranında büyüyen yurt dışı satışlarını, 2018 yılında yüzde 30 büyüterek, ihracat büyümesini üçe katlamayı hedefliyor. Kendi markasıyla yüze yakın ülkeye, 32 milyon TL’nin üzerine ihracat gerçekleştiren DİMES, 86 ülkeden 65 bin alıcının ziyaret edeceği CNR FOOD Istanbul Fuarı’na da ihracat ürünleriyle katılıyor.
-
Okula Dönüş DİMES’le İnanılmaz Olacak!
İnanılmaz Aile 2 Heyecanı DİMES – Disney Türkiye İş Birliğiyle Katlanıyor! İnanılmaz Aile 2’nin 22 Ağustos’taki vizyonuna sayılı günler kala; DİMES ve Disney Türkiye iş birliği, okula dönüş heyecanını ikiye katlıyor. Herkesin çok sevdiği kahramanlar ailesi karakterleri, 200 ml 6’lı DİMES ürünlerinin üzerinde ve birbirinden farklı İnanılmaz Aile 2 çıkartmaları 6'lı DİMES paketlerinde hayranlarıyla buluşuyor. DİMES, okula dönüş heyecanını İnanılmaz Aile 2 ile sosyal medyada gerçekleşecek yarışmalar, özel gösterimler ve özel etkinlikler ile büyük bir okula dönüş kutlamasına dönüştürüyor.
-
Yaz Meyvelerinin Enerjisi DİMES'in Serinleten Lezzetlerinde
Dünya Karpuz Günü’nde Dimes’ten Karpuzlu Ürün Lansmanı! DİMES’in serinleten yeni lezzetleri, Ananas&Coconut ve Karpuz&Çilek, yaz meyvelerinden gelen enerjisiyle tüketicilerin beğenisine sunuluyor.
-
Annelerin en Güvendiği İçecek Markası DİMES’ten Anneler Günü’nde Kahvaltı Önerileri
DİMES’le Anneler Günü’nde Hayata Başka Bak! Türkiye'nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve içecek sektörünün lider markalarından DİMES, annelerin en güvendiği içecek markası olarak Anneler Günü’nü renklendirecek farklı kahvaltı fikirleri öneriyor.
-
DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda Mobil Teknolojiyle Sana Yer Buluyor!
Kahvaltı konseptini, farklı iletişim disiplinlerini bir araya getiren çalışmalarla sahiplenen DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğu kapsamında, yenilikçi projelerini sürdürüyor. DİMES’in, Beşiktaş çevresinde Swarm ve Foursquare uygulamaları üzerinden gerçekleştirdiği yeni projesi, kahvaltıcı arayışında olanlara sokaktan farklı seçenekler sunuyor. DİMES’in teknoloji odaklı projesi, İstanbul’da kahvaltının popüler adresi olan ve büyük kalabalıkları kendine çeken sokağın mekanlarında yer bulmayı kolaylaşıyor.
-
DİMES Ambalajları Meyvelerin Enerjisiyle Yenilendi
Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, yeni tasarımlı ürün ambalajlarını tüketiciyle buluşturdu. Türkiye’nin dört bir yanında raflarda yerini alan yeni DİMES ambalajları, meyvelerin enerjisini yeni tasarım ambalajlar ile tüketicisi ile buluşturuyor.
-
DİMES Dizide Yayınlanmayan Sahneleri Paylaştı, Dakikada 40 Takipçi Kazandı
Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, kahvaltıya başka bakmaya; günün en önemli öğününü DİMES Sıkma Portakal suyu ile sahiplenmeye devam ediyor. Ufak Tefek Cinayetler içerik iş birliğinde bugüne dek anne kahvaltısını ve Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğunu gündeme getiren DİMES, eş zamanlı sosyal medya çalışmalarıyla da, özellikle Twitter ve Instagram üzerinden dizi ve meyve suyu ile ilgili konuşmalara dahil oldu ve başarılı sonuçlar elde etti.
-
DİMES Sokağa Sponsor Oldu, Dizide Duyurdu
Kahvaltı konseptini, farklı iletişim disiplinlerini bir araya getiren yenilikçi çalışmalarla sahiplenen DİMES, Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğunun ilk duyurusunu, TV içerik ve sosyal medya entegrasyonuyla Türkiye çapında gerçekleştirdi.
-
Pazartesi Sabah Trafiğinde Kahvaltı DİMES’ten! DİMES’le Kahvaltıya Başka Bak!
DİMES, katkısız- şeker ilavesiz sıkma portakalları, leziz sandviçlerle bir araya getirerek, sabah trafiğinde kahvaltı keyfini arabalara taşıdı. Bu sabah (29 Ocak), radyo ve sosyal medyadan DİMES duyurularını takip edip, Yandex navigasyon üzerinde araç plakasını giren 200 şanslı kişiye, DİMES Sıkma Portakal Suyu ve kahvaltı paketi hediye edildi. DİMES’in sabah kahvaltısı sürprizi sosyal medyada da geniş yankı uyandırdı.
-
DİMES’in Kahvaltılı Dizi Entegrasyonu Sosyal Medyada Çok Konuşuldu
Gerçek Zamanlı Kampanya Kurgusu ve Online Offline Entegrasyonu ile DİMES Yine Konuşuldu! Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, kahvaltıya başka bakmaya; günün en önemli öğününü DİMES Sıkma Portakal suyu ile sahiplenmeye devam ediyor.
-
Twitter Karakter Limitini Artırdı, DİMES Gerçek Zamanlı Tüketici Kampanyası ile Kutladı
Sosyal medya platformu Twitter’ın karakter sayısını 280'e çıkarması, kullanıcılara olduğu kadar sosyal medyayı aktif kullanan markalara da heyecan verdi. Hayata başka bakan DİMES, Twitter’ın yeni karakter limitine gerçek zamanlı entegre olarak sosyal medya kullanımındaki öncülüğünü bir kez daha gösterdi.
-
DİMES Gençlere Hayatlarında Manifestledikleri Influencer Deneyimini Yaşatmaya Devam Ediyor DİMES’in Yeni Influencer’ı Sensin !
Z Kuşağını destekleyen ve her zaman yanlarında olan DİMES, son kampanyasında da onların hayallerine ortak oldu ve özgün içerik üreticisi 1.000 gence 1.000’er lira ödül kazandırdı. DİMES, kampanyasıyla sosyal medya influencer’ları gibi doğrudan gelir elde etme fırsatı sunmanın da ötesinde, seçilen bazı içerikleri kendi sosyal medya akışına da alarak kendi geniş takipçi kitlesine ulaştırdı, bazı içerik üreticileriyle de uzun soluklu sözleşmeler imzaladı. 17 Nisan'da başlayacak yeni kampanyada ise siteye yeni içerik yükleyecek olanlar arasında belirlenecek 500 kişiye özel influencer kiti gönderecek. Bu 500 kişi, DİMES influencer’ları olarak yeni ürün DİMES COOL Lime Mix Şekersiz’i de ilk deneyenlerden olacak.
-
DİMES COOL Lime Mix Göründüğünden Daha Fazlası Filmi YouTube’da 2023’ün En Çok İzlenen Reklamları Arasında
-
DİMES Avrupa’nın ve Dünyanın En Etkili Markaları Arasında Gösterildi
DİMES, WARC iş birliğinde hazırlanan ve dünya genelinde marka ve ajansları iş etkisi açısından sıralayan ilk ve tek küresel modern pazarlama endeksi olma özelliği taşıyan MMA SMARTIES Business Impact Index 2022 sıralamasında, Avrupa’nın 2., dünyanın da 12. en etkili markası olarak gösterildi. DİMES, listede hem EMEA ve Avrupa hem de Dünya genelinde en yüksek sırada yer alan alkolsüz içecek markası oldu.
-
DİMES COOL Felis Ödüllerinde de Göründüğünden Daha Fazlası
DİMES’in talep patlaması yaşadığı yeni nesil ürünü DİMES COOL için Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı lansman kampanyası, 4 ödüle ve 1 de başarı ödülüne adını yazdırdığı Felis Ödüllerinde büyük başarı elde etti.