DİMES’in gençlik manifestosu “Tadına Düştük” kampanyası, Pazarlama teknolojilerinin en başarılı kullanımları ödüllendiren MarTech Awards 2023’te, “En İyi Influencer Kullanımı” kategorisinde ödüle uzandı.

Türkiye’nin önde gelen içecek markası DİMES, gençleri iletişimin odağına alan kampanyalarıyla reklam ve pazarlama dünyasının küresel ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

Smoothie ve Milkshake lezzetlerinin Z kuşağından tüketicilerin tercihleriyle belirlenip üretilmesiyle ve Manifesto filmiyle farklılaşan DİMES “Tadına Düştük” kampanyası, 2023 yılının ilk ödülüne, MarTech Awards’da uzandı. MarTech Awards programı, pazarlama teknolojilerinin sektöre örnek oluşturan en başarılı kullanımları ödüllendiriyor.

Reklamania Creative ve bünyesindeki dijital strateji & iletişim ajansı Cats & Dogs iş birliğinde hazırlanan DİMES “Tadına Düştük” kampanyası, MarTech Awards 2023’te, “En İyi Influencer Kullanımı” ödülünün sahibi oldu.