Türkiye’nin önde gelen içecek markası DİMES, gençleri iletişimin odağına alan kampanyalarıyla reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES, Smoothie ve Milkshake lezzetlerinin Z kuşağından tüketicilerin tercihleriyle belirlenip üretilmesiyle ve Manifesto filmiyle farklılaşan “Tadına Düştük” kampanyasıyla, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında üretilen tüm işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards’ta biri altın olmak üzere 3 kategoride 3 ödülün sahibi oldu.

Reklamania Creative ve bünyesindeki dijital strateji & iletişim ajansı Cats & Dogs iş birliğinde hazırlanan DİMES “Tadına Düştük” kampanyası Sosyal Medya ve Dijital bölümünün Sayfa ve Topluluk Yönetimi kategorisinde Altın, Strateji bölümünün İçerik Stratejisi kategorisinde Gümüş ve Film bölümünün Yiyecek/İçecek kategorisinde Bronz ödül kazandı.