Türkiye’nin önde gelen içecek markalarından DİMES, Smoothie ve Milkshake lezzetlerinin Z kuşağından tüketicilerin tercihleriyle belirlenip üretilmesiyle ve Manifesto filmiyle farklılaşan “Tadına Düştük” kampanyasıyla WARC 100 listelerinde dünyanın en başarılı markaları arasında yer aldı.

WARC Rankings listeleri dünya genelinde ajansların, markaların ve kampanyaların ulusal ve küresel ödül platformlarında elde ettikleri başarıların kayda alınıp, veri bazlı bir metodolojiyle somut bir sıralama olarak işlenmesiyle oluşturuluyor. WARC Rankings, pazarlama profesyonelleri ve stratejistleri tarafından kendi alanında dünyanın en saygın değerlendirmelerinden biri olarak kabul görüyor; iş ve marka büyümesi için karar vericilere önemli doneler sunuyor.

Dünya genelinde bir önceki yılın medya özelinde en çok ödül alan marka, kampanya ve ajanslarını bir araya getiren WARC Rankings listelerinde 425 dünya markası arasında 80inci sırada yer alan DİMES, alkolsüz içecekler kategorisinde de dünyanın en başarılı beş markasından biri oldu.

WARC Rankings’in Avrupa ve Orta Doğu’da en başarılı markaları sıralamasında 32. Sırada yer alan DİMES, bu listede alkolsüz içecekler kategorisinin en başarılı 3 markasından biri oldu.

Reklamania Creative ve bünyesindeki dijital strateji ve iletişim ajansı Cats & Dogs iş birliğinde hazırlanan DİMES “Tadına Düştük” kampanyası, dünya genelinde en çok ödüllendirilen medya kampanyalarını değerlendiren WARC Rankings Media 100 listesinde Türkiye’den yer alan tek kampanya oldu. Dünyanın en başarılı 100 kampanyası arasında gösterilen “Tadına Düştük”, alkolsüz içecekler kategorisinde de küresel markaları geride bırakarak ilk üç içerisinde yer aldı.

Reklamania Creative ve Cats & Dogs, dünya genelinde en başarılı 100 ajans sıralamasında, Türkiye’den listeye giren ajanslar arasında ilk iki sırada yer aldılar ve bu başarılarını, alkolsüz içecek kampanyaları arasında birinciliği paylaşarak taçlandırdılar.