DİMES’in gençlik manifestosu “Tadına Düştük” kampanyası, dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan 13.MIXX Awards Türkiye Ödüllerinde, “Sosyal Medya” ve “Influencer Pazarlaması” kategorilerinde bronz ödül kazandı.

Türkiye’nin önde gelen içecek markası DİMES, gençleri iletişimin odağına alan kampanyalarıyla reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

Smoothie ve Milkshake lezzetlerinin Z kuşağından tüketicilerin tercihleriyle belirlenip üretilmesiyle ve Manifesto filmiyle farklılaşan DİMES “Tadına Düştük” kampanyası, MIXX Awards 2023’te iki kategoride birden ödüle uzandı. MIXX Awards programı, dijital reklamları stratejiden yaratıcı çalışmaya ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne kadar tüm katmanlarıyla değerlendiriyor.

Reklamania Creative ve bünyesindeki dijital strateji ve iletişim ajansı Cats & Dogs iş birliğinde hazırlanan DİMES “Tadına Düştük” kampanyası, 13.MIXX Awards Ödüllerinde, “Sosyal Medya” ve “Influencer Pazarlaması” kategorilerinde bronz ödülün sahibi oldu.