Yenilikçiliği ve geleceği sahiplenen inovatif içecek markası DİMES, özellikle Gen-Z dünyasında yeni nesil bir akıma dönüşen ve kendi pazarını oluşturan DİMES COOL Lime Mix ürünü ile şimdi de Gen ALPHA’nın kapısını çalıyor ve hazırladığı reklam kampanyasıyla ezber bozmaya devam ediyor.

Reklamania Creative iş birliğiyle hazırlanan DİMES COOL Lime Mix kampanyasının, yönetmenliğini Ozan Köse’nin üstlendiği bu reklam filmi, enerjik ve ikonik havasıyla bir internet ritüeli olan meme (dijital dünyanın sembolü haline gelmiş mizahi referanslar / Uluslararası Fonetik Alfabe: /mi:m/ J) kültürünü daha önce denenmemiş bir şekilde ekranlara taşıyor. Yeni nesil komedi unsurları ile yeni nesil ekran kullanma alışkanlıklarını bir araya getirerek sarkastik bir bakış açısıyla tüketici ile buluşan film; gençlerin dilinden konuşan, özgün tarzıyla fark yaratan rap müziğin yıldızı Çakal’ı merkezine alıyor. Çakal, yalnızca sesiyle değil; tavrı, enerjisi ve duruşuyla da DİMES COOL Lime Mix’in ruhunu yansıtıyor.

Buraya kadar her şey beklendik şekilde ve normal seyrinde ilerlerken, beklentilerin ötesinde bir yöntem ve isim devreye giriyor. Efsanevi Banu Alkan’ın zamansız enerjisi, filmin sürpriz ve eğlence dozunu yükseltiyor. Böylece izleyiciler alışılmışın dışında, genç kuşağın nabzını tutan, ters köşe bir deneyime davet ediliyor. Bu sıra dışı buluşmanın yarattığı etkinin, sadece ekranda sınırlı kalmayacağı söylenirken kampanyanın nasıl evrileceği merakla bekleniyor.

Yeni nesil ürün DİMES COOL Lime Mix’in, özgün iletişim diliyle de büyük başarılara imza attığını söyleyen DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten, “Gençler için yeni nesil bir akıma dönüşen DİMES COOL Lime Mix, sıradanlıktan ayrı, özgün ruha sahip bir ürün. DİMES’in hep yeni, hep farklı ve hep kendi olabilme özelliğini taşıyor. Yeni kampanyamızda yeni nesil eğlence anlayışıyla, dikkatleri çekecek, çok ses getirecek ters köşe bir işe imza attık. Doğal çekim gücüyle hepimizin sevdiği Çakal’a ve benzersiz lezzet deneyimini özetleyen ‘Very Delicious! Çok lezzetli demek bebeğim’ repliği ile Banu Alkan eşlik etti. Alternatif evrende de “Göründüğünden Daha Fazlası” olduğumuz bu kampanyamızın, tüketicilerimize hazırladığımız birçok sürprizle yepyeni akımlar başlatacağına inancımız sonsuz” dedi.