Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, genç tüketicileri dinlemeye ve inovasyon gücüyle gençlerin hayatına uyan yeni nesil ürünler geliştirmeye devam ediyor.

DİMES’in yeni ürünü DİMES COOL, özellikle genç tüketicilerin favori içeceğini evde kolayca hazırlama fırsatı sunuyor. 310 ml karton kutuda sunulan 1 ölçü DİMES COOL, 3 ölçü soğuk su ve bol buzla karıştırılarak 5 büyük bardak (400 ml) içecek hazırlanabiliyor. Konsantre olması sayesinde lezzetin kontrolü tamamen tüketicide!

Mert Ramazan Demir: ‘’Göründüğünden Daha Fazlası’’

DİMES, Reklamania Creative iş birliğinde, dijital mecraların yanı sıra TV ve açık hava mecralarıyla 360 derece kurguda hazırladığı DİMES COOL  “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyasıyla yeni nesil tüketici odaklı konsantre içecek kategorisini sahiplenen ve kategoriyi TV’ye taşıyan ilk marka oldu.

Yeni nesil ürün DİMES COOL’un reklam yüzü, sezonun popüler dizisi Yalı Çapkını ile izleyicilerin kalplerinde taht kuran Mert Ramazan Demir oldu. Mert Ramazan Demir’in marka yüzü olarak yer aldığı DİMES COOL reklam filmi, dijital platformlarda ve TV’de yayına girdi. Reklam filmi senaryosunda Mert Ramazan Demir “Göründüğünden Daha Fazlası!” diyor.

Tüketim Alışkanlıklarını Değiştirecek Yeni Nesil Ürün 

DİMES COOL, tüketim alışkanlıklarını değiştireceğini söyleyen DİMES Pazarlama Grup Müdürü Merve Keten, “Tüketicilerimiz, bu yeni nesil ürünü evlerinde ya da diledikleri her yerde kolayca hazırlayabilecekler. İçecek şirketi vizyonumuz gücünü; DİMES’in kollektif inovasyon kültüründen ve her zaman gençlerin sesini dinlememizden alıyor. DİMES COOL, 2 yıllık bir Ar-Ge çalışması ve hem sosyal medya hesaplarımız üzerinden hem de café ziyaretlerimizde gençleri dinleyerek hazırladık. Araştırmalarımıza göre her 4 gençten 3’ü, haftada en az 1 kez içtiğini ve evinde yapmayı da denediğini belirtiyor. Göründüğünden fazlasını sunan DİMES COOL, bir kutu üründen 5 büyük bardak içecek hazırlamayı sağlıyor. Lezzetin kontrolünü tüketicisine bırakan ve modern hayatın ritmini yakalayan bir ürün olmasının yanı sıra, ekonomik ve çevre dostu bir kimliğe de sahip. Gençleri dinlemeye, onlara görünenden fazlasını sunmaya, gençlerle birlikte hayatın tadına düşmeye devam edeceğiz” dedi.

Kampanyada Motive2M ve Keçiperver adıyla bilinen Havvanur Kösem de Yer Alıyor

Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen bu kampanyada yeni nesil rapin en iyi temsilcisi Motive2M (Tolga Can Serbes) de yer alıyor. Motive2M, DİMES COOL reklam kampanyası kapsamında hazırlanan bir diğer filmde, kendi rap dünyasını yansıtarak yer aldı.

Keçiperver adıyla bilinen ve içten, doğal videolarıyla sosyal medyada sevilen bir fenomen olan Havvanur Kösem de kampanyanın hayvanseverliğini konu alan bir diğer filminde, yine kendi dünyasını yansıtarak yer aldı.