Gerçek sütten gelen yoğun kıvam ve lezzetiyle bambaşka bir soğuk kahve deneyimi sunan OBSESSO’nun,  Medina Turgul DDB imzası taşıyan reklam filmi, OBSESSO’nun verdiği keyfi ve yavaş içme deneyimini, kendine özgü anlatım diliyle ekranlara taşıyor. Çok yakında TV’de de izleyici ile buluşacak olan film, dijital kanallarda yayına girdi.

OBSESSO’nun temel hedef kitlesini oluşturan 15-25 yaş arasındaki gençlerle konvansiyonel yöntemlerin yanı sıra yenilikçi nöro test çalışmalarını da kapsayan araştırmalar gerçekleştirildiğini dile getiren DİMES Kıdemli Marka Müdürü Burcu Karadayı Gülşen, “Araştırmalarımız bize, tüketicilerin ‘Havalı ve Karizmatik’ olarak tanımladıkları OBSESSO’yu yoğun kıvamı sayesinde yavaş yavaş, keyfini sürerek tüketmeyi tercih ettiklerini gösterdi. Marka kimliği ve konumlandırma çalışmalarında, bu iç görülerden yola çıktık, içinde bulunulan anın keyfini pekiştiren ve her deneyimi çok daha yoğun yaşamayı sağlayan tavrı sahiplendik. OBSESSO’nun ‘havalı ve karizmatik’ duruşunu, şehrin dinamik yaşamında geçen dünyasını ve keyif odaklılığını iletişimlerimize de ana değer olarak taşıdık” dedi.

Çekimleri trafiğe kapalı özel alanda gerçekleştirilen OBSESSO reklam filminde, iki spor otomobilde yol alan gençler, trafik ışıklarında karşılaşıyor. İzleyicide bir yarış beklentisi oluşurken, OBSESSO’nun verdiği keyif ve yavaş içme deneyimi, sürpriz bir şekilde filmde kendisini gösteriyor. Gençler, OBSESSO’nun yavaş içimiyle birlikte herkesi şaşırtarak yavaşça hareket edip anın keyfini çıkartıyorlar.

Gerçek Sütle Üretiliyor, Tadına ‘Soğuk ve Yavaş’ İçimle Varılıyor

OBSESSO’nun gerçek sütle üretildiğini vurgulayan Burcu Karadayı Gülşen, “Gerçek süt kullanılarak, sütün yapısı bozulmadan teneke kutu ambalajda yüksek montanlı soğuk kahve üretimi, bugüne dek Avrupa'da iki tesiste gerçekleştirilebiliyordu. OBSESSO, bu alanda Avrupa’nın üçüncü, ülkemizin en büyük üreticisi oldu” dedi.

Burcu Kabadayı Gülşen, sözlerine şöyle devam etti: “OBSESSO, gerçek sütten gelen yoğun tadı ve yoğun kıvamıyla bambaşka, ödül gibi bir soğuk kahve deneyimi yaşatıyor. Bizler de tüketicilere OBSESSO’nun yoğun kıvamının keyfini çıkartmak için ‘Soğuk ve Yavaş’ içmelerini öneriyoruz.”

OBSESSO, farklı damak tatlarına üç alternatifle hitap ediyor. OBSESSO Latte, benzersiz lezzetini, gerçek sütten gelen yoğun kıvamı ile birleştiriyor, sütlü kahve tadını serinletici keyifli bir deneyime dönüştürüyor. OBSESSO Mocha kakao esintisi sevenlere, OBSESSO Black ise yoğun kahve tadıyla kahvesini güçlü sevenlere hitap ediyor.

OBSESSO reklam filmi hem televizyonda hem de dijital platformlarda izleyici ile buluşacak.