Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, faklı çalışmalarla günün en önemli öğünü kahvaltıyı sahiplenmeye devam ediyor.

“Hayata Başka Bak!” felsefesi kapsamında, meyvenin iyiliği ve renkliliği ile tüketicilerin hayatına değer katmayı iletişim stratejilerinin odağına yerleştiren DİMES, kahvaltı konseptli çalışmalarında farklı iletişim disiplinlerini, markanın yenilikçi ruhunu yansıtan yöntemlerle birlikte kullanıyor.

Adı kahvaltıyla özdeşleşen, İstanbul’un lezzet ve sosyal yaşam cazibe merkezlerinden Kahvaltıcılar Sokağı’nın sponsorluğunu üstlenen DİMES, sokağın yenilenen yüzünü, beğeniyle izlenen Ufak Tefek Cinayetler dizisiyle gerçekleştirilen içerik iş birliği ve gerçek zamanlı sosyal medya entegrasyonu ile tüm Türkiye’ye tanıttı.

Dizinin 30 Ocak günü yayınlanan bölümünde, Kahvaltıcılar Sokağı’nda geçen bir sahne ekranlara gelirken; Instagram hesabı üzerinden gerçek zamanlı bir yarışma başlatan DİMES, tüketicilere “Kahvaltı nerede yapıldı?” sorusunu iletti. Marka aynı zamanda tüketicileri, güzel kahvaltı anlarını paylaşmaya da davet etti. Tüketiciler yanıtlarını Instagram ve Twitter üzerinden #hayatabaskabak ve #UfakTefekCinayetler hashtagleriyle ilettiler.

Kahvaltıcılar Sokağı sponsorluğunun ilk duyurusu olma özelliği de taşıyan bu çalışmayla sokak, dizi ve meyve suyu ile ilgili konuşmalara Instagram ve Twitter üzerinden dahil olan DİMES, başarılı sonuçlar elde etti.

TV programlarının sosyal medyada etkileşimini ölçümleyen Somera’nın verilerine göre, 24 saatten kısa bir süre içerisinde çalışmayla ilgili olarak, 900’e yakın pozitif içerik paylaşıldı. Toplam içerik sayısı bin 200’ü bulurken, pozitif içerik oranı yüzde 73, nötr içerik oranı ise yüzde 14 düzeyinde oldu.

“Kahvaltıcılar Sokağı’nda Hayata Başka Bakıyoruz; Kahvaltı Keyfine Eşlik Ediyoruz”

Farklı tercihlerle zenginleşen kahvaltı keyfinin, DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda somuta dönüşüp, sokak hayatına yansıdığını ve yine farklı tercihlerle günün tamamına yayılan bir dinamizm oluşturduğunu belirten DİMES Pazarlama Direktörü Duygu Süleymanoğlu, şunları söyledi:

“Farklı tercihlerle zenginleşen kahvaltı keyfinin, yine farklı tercihlerle günün tamamına yayıldığı Kahvaltıcılar Sokağı, sakinlerine ve ziyaretçilerine farklı lezzetler ve sosyalleşme olanakları sunuyor; sadece sabahları değil, günün her saatinde kentin nabzının attığı alanlardan biri olma kimliği taşıyor Kahvaltının kişisel keyfini ve sosyal gücünü ruhunda barındıran DİMES Beşiktaş Kahvaltıcılar Sokağı’nda, ilave şeker ya da başka herhangi bir katkı maddesi içermeyen, daldaki meyveye en yakın ürün olan sıkma meyve suyu ürünlerimizle kahvaltı keyfine ve hayata eşlik ediyoruz. Esnaf, sokak sakinleri ve kahvaltı severlerle birlikte hayata başka bakıyoruz, günün her anına yayılan kahvaltı keyfine ortak oluyoruz.”

DİMES sponsorluğu kapsamında ilk adım olarak, yenileme ve renklendirme çalışmaları yapıldı. DİMES, sponsorluk dahilinde, Kahvaltıcılar Sokağı’nın kendine has ruhunu ve kentsel dokusunu korurken; sokak esnafı, sakinleri, kahvaltı severlerle hep birlikte paylaşılan uzun ömürlü değerler üretmeyi hedefliyor.

DİMES Pazarlama Direktörü Duygu Süleymanoğlu, Kahvaltıcılar Sokağının kendine has ruhunu korurken, sokak esnafı, sakinleri, kahvaltı severler daha da keyifli ve değerli bir hale gelmesinde pay sahibi olmayı hedeflediklerini söyledi ve "Meyvelerin rengini ve canlılığını, sokakta yaşanan hayatın içine getiriyoruz. Hayat, kültür ve sanat odaklı etkinlikler ve tabiki sosyal medya etkileşimerile daha da değerli bir platform oluşturmayı hedefliyoruz" dedi.