DİMES, sevilen dizi Erkenci Kuş ile gerçekleştirdiği içerik iş birliği ve eş zamanlı olarak Instagram üzerinden sosyal medya entegrasyonu ile bu başarıları yeni bir noktaya taşımayı hedefliyor. Marka, 2018 yazının en popüler dizisi Erkenci Kuş ve Instagram’ın gücünü kullanıyor; tüketicisiyle daha da yakın bir etkileşime giriyor.

Diğer yandan bu çalışma, Erkenci Kuş dizisinin bir hayranına ve onun seçeceği bir yol arkadaşına da benzersiz bir deneyim yaşatacak. DİMES’in kampanyasına katılan kişiler arasından, dizi ekibinin seçeceği bir kişi, istediği bir misafiri ile Galapagos Adaları’na seyahat edecek!

Dizinin 11 Eylül akşamı ekranlara gelen bölümünde, özel oluşturulan senaryo içeriği gereği, DİMES Sıkma Portakal Suyu ile ‘köy kahvaltısı’ yapan dizi karakteri, artık hayata başka baktığını ve bir gün Galapagos Adaları’nda kahvaltı edeceğini dile getirdi. Bu bölümde izleyiciler, alt yazı bantları ile DİMES Instagram hesabını takip edip, kendi Instagram hesaplarında #hayatabaskabak hashtagi ile @dimes.tr hesabını etiketleyerek, bir kahvaltı fotoğrafını duvar postu olarak paylaşmaya davet edildi.

Bir Gecede 3 bin 100 yeni Instagram Takpçisi

TV programlarının sosyal medyada etkileşimini ölçümleyen Somera’dan alınan veriler, entegrasyonun ilk andan itibaren ses getirdiğini gösteriyor. DİMES’in Instagram takipçi sayısında bir gecede 3 bin 100 artış oldu ve markanın takipçi sayısı, yüzde 18 artışla 20 bine ulaştı.

Kullanıcılar tarafından üretilen içeriklerin yüzde 90,1 pozitif olurken, pozitif içeriklerin çoğunluğunu yarışma katılım paylaşımları oluşturdu. İçerik üreten kullanıcılar çoğunlukla, DİMES Sıkma meyve sularının ürünün ana hedef kitlesini de oluşturan, 30-34 yaş aralığında yer aldı.