“Hayata Başka Bak!” felsefesi ile, bu kez de tüketicilerin karşısına beklenmedik bir anda çıkmayı hedefleyen DİMES, beğeniyle izlenen Ufak Tefek Cinayetler dizisiyle gerçekleştirdiği içerik iş birliğini, gerçek zamanlı sosyal medya entegrasyonu ile zenginleştirdi.

DİMES, Twitter ve Instagram üzerinden dizi ve meyve suyu ile ilgili konuşmalara dahil oldu ve başarılı sonuçlar elde etti.

Kampanya sonrasında; DİMES ile ilgili sosyal medyadaki ileti sayısı bir önceki 24 saate kıyasla 16 katına çıkarken, paylaşım yapan kullanıcı sayısı 31 katına çıktı.

DİMES Twitter hesabında, #ufaktefekcinayetler ve #kapışma hastagleriyle “dizide hangi kahvaltıdan bahsedildi” konulu bir anket yapıldı. İlk bir saatte 10 bin kişinin yanıtladığı ankete, 12 saat içerisinde 15 binden fazla yanıt geldi. DİMES, anketi “Anne Kahvaltısı” olarak yanıtlayanlar arasından şanslı takipçilerini sıkma portakal dolu bir sürprizle ödüllendirecek. DİMES anketi, 500’e yakın beğeni aldı.

DİMES, Instagram hesabı üzerinden de, marka sloganı “Hayata Başka Bak!” ile oluşturduğu ‘hikaye’ ile ilerledi ve bu sefer #hayatabaskabak hashtagiyle dizide hangi kahvaltıdan bahsedildiğini sordu. Bunun üzerine Instagram’da anket sonucunu paylaşan 250 içerik yayınlandı ve DİMES, kısa sürede 200 yeni takipçi kazandı.

TV programlarının sosyal medyada etkileşimini ölçümleyen Somera’nın verilerine göre, olumlu paylaşımların oranı yüzde 89 olarak gerçekleşirken, kampanya hedefleri doğrultusunda içerik üreten kullanıcıların %43’ü 25-34 yaş aralığında olduğu belirlendi.