Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının küresel ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

Avrupa’nın en başarılı markaları arasında gösterilen DİMES Milkshake ve DİMES Smoothie, 2022 Global Effie Endeksinde 26’ıncı vsırada yer aldılar. DİMES Milkshake ve DİMES Smoothie, bu listede en yüksek sırayı elde eden yerli markalar oldu!

Farklı sektörlerden markaların ve ajansların dünya genelindeki Effie organizasyonlarında elde ettiği başarılara göre oluşturulan 2022 Effie Global Endeksinin, Avrupa’nın en yüksek pazarlama gücüne sahip şirketlerini sıralayan “Marketers” sıralamasında da DİMES, 42’inci sırada yer aldı.

DİMES bu sıralamadaki yerini, Koç Holding’in yanı sıra Tesco ve The Kellogg Company gibi dünya devleriyle paylaştı.

DİMES Smoothie ve DİMES Milkshake için Reklamania Creative iş birliğinde hazırlanan, ilklere ve rekorlara imza atan “DİMES Kapışması” kampanyası, elde ettiği birçok başarının yanı sıra, 2022 Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda iki farklı kategoride birden Altın Effie’ye uzanmıştı.

Dünya genelinde düzenlenen Effie Ödülleri, strateji, yaratıcılık ve uygulamayı, etki ve iş sonuçları ile değerlendirmesiyle ‘Pazarlama ve İletişim Dünyasının Oscarları’ olarak da nitelendiriliyor.