DİMES

BASIN BÜLTENLERİ

DİMES’le Kahvaltıya Başka Bak, Lezzeti Ellerinle, Tarifi Sesinle Yönet

DİMES’le Kahvaltıya Başka Bak, Lezzeti Ellerinle, Tarifi Sesinle Yönet

Yenilikçi ruhunu, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarına da yansıtan, Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, kahvaltıya başka bakmaya; günün en önemli öğününü DİMES Sıkma Portakal suyu ile sahiplenmeye devam ediyor. Meyve suyu pazarında rekabete başka bakan DİMES, Türkiye’de var ettiği katma değerli Sıkma ürün kategorisini büyütme stratejisini, dijital iletişim projelerine de yansıtıyor.

DİMES’in Yemek.com iş birliğinde gerçekleştirdiği yeni projesi, kullanıcılar için ilham verici olduğu kadar hayatı kolaylaştırıcı olma özelliği de taşıyor. Kullanıcılar, sitede yer alan tarif ve videoların akışını, sesli komutlarla yönetebiliyor.

Ellerinle Kahvaltıyı Hazırla, Tarifi ve Videoyu Sesle Yönet

Dijital dünyada başarılı bir yol çizen DİMES’in Dijital İletişim Müdürü Ezgi Özyıldırım, teknolojiyi temeline alan, kahvaltı konseptli bu yeni çalışmayla ilgili şunları söyledi: “Tüketicilerin mutfakta kahvaltı hazırlarken videoları izleyebilmelerini, tarifleri okuyabilmelerini kolaylaştırmak için sisteme sesli komut özelliği kazandırdık. Böylece kullanıcılar, kendileri ve sevdiklerine yemek hazırlamakla meşgulken; eller yağa, una, yumurtaya bulanmışken, videolarda “başlat”, “durdur”, “ileri / geri sar”, tariflerde de “aşağıya / yukarıya kaydır” sesli komutlarla video ve tarifleri sesle yönetebiliyor.”

DİMES, Bir Kez Daha Bir İlk Gerçekleştiriyor

Online yemek tarif ve videoları için sesli komut özelliğinin, Türkiye’de ilk kez bu projede kullanıldığını belirten Özyıldırım, “Günümüzde hayat tarzını, mobil teknolojiler belirliyor. Bu teknolojiler içinde en popüler olanlar arasında ise, Siri ve Alexa gibi sesli asistanlar en ön sırada yer alıyor. Biz de teknolojiye başka bakarak ve tüketicilerin ellerine ihtiyaç duydukları bir anda, onlara yardımcı olmak için, sesli komutu kahvaltıyla birleştirdik. Projemiz, Yemek.com’da kullanıcıların hizmetine girdi. 90 gün içerisinde, yaklaşık 3.5 milyon gösterim hedefliyoruz” dedi.