Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının küresel ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES, dünyada ajansları ve markaları iş etkisi açısından sıralayan ve ödüllendiren ilk ve tek küresel modern pazarlama endeksi olan MMA SMARTIES Business Impact Index 2022 sıralamasında, Avrupa’nın 2., EMEA bölgesinin 3. ve dünyanın da 12. en etkili markası olarak gösterildi. DİMES, listede hem EMEA ve Avrupa hem de Dünya genelinde en yüksek sırada yer alan alkolsüz içecek markası oldu.

MMA SMARTIES Business Impact Index (İş Etkisi Endeksi) sıralaması, Smarties ödüllerinin de düzenleyicisi MMA (Mobile Marketing Association / Mobil Pazarlama Birliği) ile reklam ve medya etkinliği konularında küresel otorite kabul edilen WARC iş birliğinde hazırlanıyor. Sıralamalar özel bir metodolojiyle WARC'ın ödül programlarındaki finalist ve kazanan verileri kullanılarak derleniyor.

MMA SMARTIES Business Impact 2022 Index reklam verenler sıralamasında ise DİMES, dünyanın en etkili 20 reklam vereni arasında gösterilirken; EMEA bölgesinde 6., Avrupa’da ise 3. Sırada yer aldı. DİMES Avrupa reklam verenler sıralamasında birçok küresel rakibini geride bıraktı.

DİMES’in, özellikle son yıllarda birlikte birçok başarılara imza attığı reklam ajansı Reklamania Creative (Reklamania), de, MMA SMARTIES Business Impact Index 2022 sıralamasında, Avrupa ve EMEA bölgesi sıralamasında 2. sırada yer aldı ve listede en yüksek sırada yer alan Bağımsız Kreatif Ajans oldu. Dünya geneli sıralamasında da 9.luğu elde eden Reklamania, sıralamada dünyanın en etkili iki Bağımsız Kreatif Ajansından biri olarak yer aldı.