Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve önde gelen içecek şirketi DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının ulusal ve küresel ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES’in Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı, ana odağı TikTok mecrası olan DİMES Milkshake Lansmanı, strateji, yaratıcılık ve uygulamayı, etki ve iş sonuçları ile değerlendirmesiyle ‘Pazarlama ve İletişim Dünyasının Oscarları’ olarak da nitelendirilen Effie Ödülleri’nde de başarı elde etti.

Büyük başarısıyla sosyal medyada ortamı sallayıp, TikTok tarafından tüm dünyada en ilham verici projeler arasında gösterilen DİMES Milkshake lansmanı, Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda İçecek kategorisinde Gümüş Effie, Markalı İçerik kategorisinde de Altın Effie ödüllerinin sahibi oldu.

Reklamania Creative’in ana ajansı olduğu DİMES Milkshake Lansman projesine, kendi bünyesindeki Cats & Dogs’un yanında katkıda bulunan ajanslar, PRactice Communication Management, Media Marcom ve Bubble Project oldu.

DİMES Milkshake Lansmanı’nda ana odak gençler ve TikTok oldu. Tamamen TikTok gerçekliğini taşıyan reklam filminde Reklamania Creative bünyesinde bulunan dijital strateji & iletişim ajansı Cats & Dogs ile birlikte gerçek TikTok fenomenlerine, TikTok kamera açılarına/efektlerine ve TikTok akımlarına yer verdi.

TikTok tarafından tüm dünyada en ilham verici uygulama örnekleri (TikTok for Business / Inspiration) arasında gösterilen DİMES Milkshake lansman kampanyası büyük başarı elde etti. İlk olarak TikTok’ta yayına giren reklam filmi, ilk 1 saat içerisinde bin saat izlenme alıp 2.500 kişi tarafından paylaşıldı ve 2 günde 1 milyon organik izlenmeye ulaştı. DİMES Milkshake reklamı ve diğer video içerikleri, bir ayın sonunda da 45 milyon organik izlenmeye ulaştı. Reklam filmi, YouTube Ads Leaderboard Türkiye sıralamasına göre ülkemizde Ağustos ve Eylül aylarında birinci ve ikinci sırada yer aldı. Reklamania Creative’in kurduğu 360 derece iletişim stratejisi kapsamında, TikTokerlar ilk kez bir TV reklamında yer aldı.

DİMES Milkshake lansman kampanyası kapsamında başlatılan #OrtamıSalla hashtag challenge’de ise, 450 bin tekil kullanıcı, 6 günde 1,5 milyon içerik üretti ve süre dolduğunda elde edilen izlenme sayısı, 1,9 milyarı aşarak Türkiye’de bu alandaki rekoru rekor kırdı.

En etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, American Marketing Association (A.M.A.) ve 2011 sonrası Effie Worldwide Inc.’ten alınan lisansla, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği iş birliğinde düzenleniyor. Çalışmaları pazarlama hedeflerine ulaşmadaki katkısı ve rolüyle değerlendiren yarışma, ticari etkinliği yüksek, sonuç getiren reklam ve pazarlama iletişim kampanyalarını seçerek ödüllendirmeyi hedefliyor.