Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES, pazarlamanın tüm bileşenleri, iş dünyası ve dijital dönüşüm konularında kaliteli içerik sunan online mecra Pazarlamasyon tarafından Marketing Meetup etkinliği kapsamında düzenlenen The Hammers Awards ödüllerine, 4’ü Altın, 6’sı Gümüş, 2’si de Bronz olmak üzere toplam 12 ödülle bir kez daha damgasını vurdu.

The Hammers Awards ödüllerinin, marka ve pazarlama dünyası genelinde büyük saygı gören ve heyecan uyandıran bir program olduğunu ifade eden DİMES CMO’su (Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı) Duygu Süleymanoğlu “The Hammers Awards ödül programının en büyük özelliklerinden biri, ekipleri ödüllendirmesi ve kollektif başarıyı onurlandırması. Bunun yanı sıra değerlendirme sürecinde kategoriye göre şirket algısına, satış ve/veya kar performansına ölçülü ve anlamlı katkı da ele alınıyor. Jürilerinin pazarlama ekiplerinden oluşması da bu ödülleri farklı ve çok değerli kılıyor. DİMES Pazarlama ekibinin başarılarının pazarlama dünyasının bu çok önemli buluşmasında, pazarlama profesyoneli meslektaşlarımızın gözünde değer görmesi, ekibimizin daha iyisi için azmi daha da ileriye taşıyor ve bana büyük gurur veriyor.” şeklinde konuştu.

DİMES Ekibine 12 Ödül Birden

İçecek şirketi ivmesini, yenilikçi ürünleri ve güçlü kampanyalarıyla pekiştiren DİMES’in 2025 Hammers başarısı, iletişimde sürekli el yükselten markanın iki farklı projesiyle geldi. Banu Alkan ve Çakal gibi iki farklı kuşağın beklenmedik figürlerini buluşturup, sosyal medya kültürünü, sarkastik, eğlenceli ve dikkat çekici bir tonla sahiplenerek ezber bozan “DİMES COOL Lime Mix - Very Delicious Bebeğim” kampanyası 9 ödüle imza attı. DİMES’in sponsorluk kavramını ters yüz edip, halay başı olduğu “Hasçelikler and The City: Büyük Düğün Sponsorluk” projesi de biri Altın 3 ödülün kazananı oldu.

DİMES ekibi The Hammers Awards 2025 ödülleri Marka Deneyimi Medya ve İçerik Bölümü’nde, “DİMES COOL Lime Mix - Very Delicious Bebeğim” kampanyası “En İyi İçerikle Pazarlama Ekibi” kategorisinde Altın, “En İyi Sosyal Medya Ekibi” ve “En İyi Video Pazarlama Ekibi” kategorilerinde de iki Bronz ödüle adını yazdırdı.

Strateji Bölümü’nde “DİMES COOL Lime Mix - Very Delicious Bebeğim” kampanyası “En İyi Gençlik İletişimi Ekibi” kategorisinde Altın, “Yılın Pazarlama Ekibi” kategorisinde de Gümüş ödülün sahibi olurken; “Hasçelikler and The City: Büyük Düğün Sponsorluk” projesi de “İmkansızı Başaranlar” ve “Optimum Bütçe ile Harikalar Yaratanlar” kategorilerinde de 2 Gümüş ödüle uzandı.

DİMES ekibi “Hasçelikler and The City: Büyük Düğün Sponsorluk” projesiyle ayrıca, PR Bölümü’nde “En İyi Sponsorluk Ve Marka İşbirlikleri Ekibi” kategorisinde de Altın ödüle adını yazdırma başarısı gösterdi.

Sektörel Kategoriler Bölümü’nde “Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe En İyi Pazarlama Ekibi” kategorisinde Altın, “Dijital Platformlarda En İyi Pazarlama Ekibi” ve “Yiyecek İçecek Sektöründe En İyi Pazarlama Ekibi” kategorisinde de iki Gümüş ödül, “DİMES COOL Lime Mix - Very Delicious Bebeğim” kampanyasıyla DİMES ekibine gitti.

DİMES ekibi “DİMES COOL Lime Mix - Very Delicious Bebeğim” kampanyasıyla bir diğer Gümüş ödülü de, Teknoloji ve Veri Bölümü “En İyi Dijital Pazarlama Ekibi” kategorisinde kazandı.

 The Hammers Awards jürisi ödül başvurularını, Ön ve Ana Değerlendirme olmak üzere iki aşamada değerlendirip sonuca bağlıyor. Değerlendirme sürecinde, şirket algı, satış ve/veya kar performansına ölçülü ve anlamlı oranda katkı, pazarlama ekibinin başarılı bir süreç yönetimi yapmış olması, ekibin iyi bir takım çalışması ile katılımcı ve etkin bir yönetim biçimi ile hareket etmiş olması ele alınıyor.