DİMES, mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties 2019’da, hem Türkiye ve EMEA bölgelerinde 2 farklı projesiyle toplam 5 ödülün sahibi oldu.

Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES, Hayata Başka Bak! sloganı ve farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES, Yemek.Com iş birliğinde gerçekleştirdiği ve kullanıcıların sitede yer alan tarif ve videoların akışını, sesli komutlarla yönetebilmesini sağlayan “Sesli Komut” ve Retro kahverengi şişeleriyle sahiplendiği 90’lar ruhunu yeniden yaşatan; Spotify iş birliğinde başlatılıp, 90’lar Türkçe pop denince akla ilk gelen radyo programlarıyla genişleyen “90’lara Başka Bak” projeleriyle, Smarties 2019 Ödüllerinde büyük başarı elde etti.

DİMES, mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties 2019’da 2 projesiyle Türkiye ve EMEA bölgelerinde 5 ödülün daha sahibi oldu.

Mobil pazarlama dünyasının inovasyon, yaratıcılık ve başarıyı ödüllendiren tek ödül programı Smarties Ödülleri, bu alanda sınırları yeniden tanımlayan, erişim ve etkileşim değeri sağlayan ekip ve yetenekleri yıldızlaştırıyor.  Smarties Ödülleri, ülkesel ve bölgesel bazda katılıma olanak sağlıyor.

Smarties Türkiye Ödülleri’nde “Sesli Komut” projesiyle Mobile Audio kategorisinde Gümüş, Brand Awarness kategorisinde “90’lara Başka Bak projesiyle de Bronz ödül alan DİMES, rekabetin uluslararası boyut kazandığı EMEA Bölgesel Ödülleri’nde ise, “Sesli Komut” projesiyle Mobile Audio kategorisinde Altın, İnovasyon kategorisinde Gümüş ve Brand Awarness kategorisinde iseBronz ödülün sahibi oldu.

İki farklı projesi ile, üç farklı kategoride, altın, gümüş ve bronz ödüllere uzanan DİMES, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Smarties şeref kürsüsünün tüm basamaklarını ziyaret etmiş oldu.