DİMES

SOSYAL SORUMLULUK

Hayata başka bakmak, minik seçimlerle hayata büyük güzellikler katma gücü kazandırır.

Kuruluşumuzdan bu yana, işimize ve hayata başka baktık; doğanın ve insan emeğinin sunduklarını, katma değerli ürünlerle kıymetlendirip, her bir tercihimiz, her bir iş kararımızla, doğa ve insan için daha fazla değer üretmeyi seçtik.

‘Doğaya ve İnsana Saygı’ ilkemizle, milyonlarca meyve fidanıyla desteklediğimiz üreticilerden, kendileri ve değer verdikleri için ürünlerimizi tercih eden tüketicilere; doğadan, insana uzanan sürdürülebilir bir değer zinciri oluşturuyoruz. Bu değer zincirinin iyilik üretme gücüne, paydaşlarımızla birlikte atacağımız küçük adımların büyük değerlere dönüşeceğine inanıyoruz.

Özellikle, çevre koruma ve geri dönüşüm konularında olumlu davranışların yaygınlaşmasına da önem veriyoruz. Sorumlu ormancılık ilkelerine göre yönetilen ormanlardan elde edilen hammaddeyle, geri dönüşüme uygun üretilen sağlıklı Tetra Pak karton ürün ambalajlarımızın atıklarını geri dönüşüm kutusuna atan tüketicilerimiz, küçük bir tercihle, doğanın korunmasına katkı sağlıyorlar.
 
Neler Yapıyoruz?

Tetra Pak iş birliğinde ‘Dönüşüm Doğamızda’ başlığı ile yürüttüğümüz çalışmalarımızla, bu olumlu davranışların artmasını teşvik etmeyi hedefliyoruz. Satış noktası etkinlikleri düzenliyoruz, okullarda geri dönüşüm eğitimlerine desteğimizi sürdürüyoruz, iletişim çalışmaları gerçekleştiriyoruz. 2016 yılında 10 bin ilkokul öğrencisine ulaşılması hedefimizi aştık ve geri dönüşüm konusuna 11 bin 174 yeni iyi niyet elçisi kazandırdık. Bu çalışmalarımız önümüzdeki yıllarda da devam edecek.

Basın mensupları ve bloggerlara yönelik etkinlikler yapıyoruz, yerel yönetimler ile iş birliği içerisinde okullarda ağaç dikimleri gerçekleştiriyoruz, geri dönüştürülmüş malzemeden promosyon ürünleri üretiyoruz. Bunun yanı sıra, önde gelen perakende zincirleriyle iş birliği içerisinde, farklı illerde satış noktası etkinlikleri, tüketici promosyonları ve saha aktiviteleri de gerçekleştiriyoruz. Bu iletişim ve pazarlama faaliyetlerimizle konuyu geniş bir tabana yayıyoruz, tüketicinin dikkatini çekiyoruz, bilinci artırıyoruz.