DİMES

EN

Galapagos Tatili

Dünyada görülecek, keşfedilecek ne kadar çok yer var aslında! Bazıları çok yakınımızdayken bazıları da “Keşke gidebilsem!” deyip iç geçireceğimiz masalsı yerler. Bunlardan bir tanesi de bu yazın en keyifli dizisi Erkenci Kuş ile hayatımıza giren Galapagos! Eğer merak edip arattıysan, karşına çıkacak görseller sayesinde, iç geçirmek derken neyden bahsettiğimizi çok iyi anlayacaksın. :)

Galapagos Adaları neresi?

Ekvador Cumhuriyeti’ne bağlı olan Galapagos Adaları (Colon Adaları) Büyük Okyanus’un doğusunda yer alıyor ve tam 62 adadan oluşuyor. Volkanik yapıya sahip olan bu adalar, bozulmamış doğasıyla ve kendine özgü çeşitli hayvan ve bitki türleriyle inanılmaz bir destinasyon!

Santa Cruz adasında bembeyaz kumlu uzun sahillerde pelikan ve flamingolara rastlayabilir, Charles Darwin Araştırma İstasyonu’nda kara kaplumbağalarını ziyaret edebilirsin. Isabela adasında ise dünyanın en büyük 2. Krateri olan Sierra Negra bulunuyor. En son 2005 yılında patlayan ve hiçbir can kaybı yaşanmayan bu volkanı görmek isteyenler için kültürel turlar yapılmakta. Bu turlara katılarak, lavların soğumasıyla oluşmuş yeraltı labirentini andıran lav tünellerini görebilirsin!

Masmavi okyanusu, bembeyaz kumsalları ve belki de insanın hayatında bir kez görebileceği çeşitli canlı türleriyle Galapagos tam bir hayal merkezi! Fotoğraflara baktıkça insanın içi gidiyor, keşfetme isteği daha da artıyor…

Peki, seni Galapagos’a gönderiyoruz desek? :)

15 Ocak’ta seni ve birlikte gitmek istediğin, sevdiğin birini alıyoruz ve bembeyaz kumsallara sahip bu ada takımına gönderiyoruz. Üstelik İstanbul çıkışlı,  aktarmalı gidiş – dönüş uçak biletleri, kahvaltı dahil 10 gece konaklama ve seyahat sigortası bizim tarafımızdan karşılanıyor! Uçak biletlerini, uçak sefer müsaitlik durumuna göre kazanan kişilere özel olarak alacağız; bu yüzden uçak hakkında detaylı bilgi veremiyoruz. Yaklaşık 30 saat sürecek ve 3- 4 aktarma ile 30 saat sürecek bu yolculuk, insanın hayatında bir kez gideceği tropik adalar için değer. :) Bu unutulmaz tatili kazanmak için yapman gerekenler çok basit!

Hemen DİMES Türkiye Instagram hesabını (@dimes.tr) takip et! Yarışmaya katılmak için, kendi sayfanda @dimes.tr’den ve #hayatabaskabak etiketinden bahsederek yapacağın kahvaltı fotoğrafı paylaşman yeterli.

Bir küçük hatırlatma: kapalı hesaplardan yapılan paylaşımları göremiyoruz. Bu sebeple, yarışma boyunca hesabını açık tutmayı unutma!

Kazananı hem web sitemizden hem de sosyal medya hesaplarımızdan yayınlayacağız. Kazanan kişi, hazırladığımız muvafakatnameyi imzaladıktan sonra Ocak’ta çıkacağı Galapagos tatili için bavulunu hazırlamaya artık hazır sayılır.

Ben kahvaltıya başka bakıyorum, en keyifli kahvaltılar benden sorulur ve Galapagos’u en çok ben merak ediyorum diyorsan, paylaşımlarını bekliyoruz. :)

Galapagos Tatili Katılım Koşullarına buradan ulaşabilirsiniz.